THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 5 March 2011

bye... prince charming :(

oh tidak!!!!!!!!!!! saya ada crush kat sorang mat saleh ni... identity dia biarlah selamanya rahsia... malu pulak kalau dia terbuka blog ni atau orang yang buka blog ni kenal dia... jatuh maruah kan? so better i keep the identity safe with me forever <3 it's safer... kalau korang nak tahu orang ni merupakan orang yang popular... kalau tak mana saya akan knal dia? saya memang da lama suka dia jarak umur? jauh... belasan tahun... hahaha tapi cinta itu buta kan...? saya suka dia dari umur saya 12 tahun kut... and then dia kapel ngan sorang lagi artis yang terkenal gak... tapi tak kesa sangat sebab manalah tahu dia akan berpisah ngan kapel dia tu dan dijodohkan dengan saya (perasan) tapi lepas dia putus tahu2 dia da kahwin ngan orang lain! oh no! he's totally ruin my castles!! totally! tapi takpalah sabar je la... mungkin kau dijodohkan dengan orang lain... masih jauh lagi perjalanan kau untuk memikirkan soal terikat dengan mana2 lelaki yang akan kau sayangi okay? tapi saya kan daydreamer tak salah kan kalau saya anggap dia milik saya?

0 comments: